Djevojčica Iman Maljić ovim je radom pobijedila na velikom međunarodnom takmičenju

15.01.2016.  //  Novosti  //  Nema komentara

Mlada Sarajka Iman Maljić pobjednica je međunarodnog takmičenja Danube Art Master koje organizira Međunarodna komisija za zaštitu rijeke Dunav (ICPDR).

Njen rad Crni labud proglašen je najboljim u konkurenciji između 611 radova iz 11 zemalja, koje pripadaju dunavskom slivu.

Učenicu Iman Maljić danas je primio ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović. On je čestitao Iman na pobjedničkoj instalaciji i rekao da su nagrade najbolji motiv da se mladi bave onim što vole.

“Na takmičenju je učestvovalo 1.314 učenika iz 190 škola, moj rad pod nazivom Crni labud je pobijedio. To je melanholična instalacija crnih kesa u kontrastu sa živim labudom”, pojasnila je mlada autorica.

Ovo je prvi put da je rad iz BiH pobijedio na međunarodnom nivou, u proteklih 11 godina, koliko se organizira takmičenje i otkada je BiH postala potpisnica konvencije o zaštiti rijeke Dunav.

Na ovom sastanku bilo je riječi i projektu ”Teacher education -strenghtnening partnership between school and parents” iz programa ERASMUS PLUS za koji je Osnovna škola ”Aleksa Šantić” dobila podršku Evropske komisije.

Predstavnici škole kreirali su osnovnu ideju za projekt, koji ima namjeru unaprijediti kvalitete podučavanja i učenje te poboljšati saradnju između učenika i roditelja, koju je zbog inovativnog pristupa odobrila Evropska unija. Jedan od ciljeva projekta je osnažiti kompetencije nastavnika i u školama u Evropi implementirati Kutak za roditelje na osnovu najboljih praksi.

„Škola kroz djelovanje i rad u Kutku za roditelje aktivno uključuje roditelje u nove vidove saradnje, naglasivši važnost saradnje učitelja i roditelja u obrazovanju i socijalizaciji djece, poštivanje kulturalnih razlika, te stvaranje pozitivne klime za učenje“, naveo je direktor Osnovne škole Alekse Šantić Muamer Tinjak, te rekao da se komunikacija između ove dvije strane pokazala češćom nego ona koja se ostvaruje na tradicionalan način, a odgojni ciljevi i planovi rada su zajednički određeni, dok se saradnja s roditeljima pokazala više nego plodonosna.

Nastavnice Amra Karišik i Emina Čamdžić, koje su s ostalim kolegama i menadžmentom škole radile u Timu za izradu aplikacije za ERASMUS PLUS svoje su iskustvo pretočile u projektnu ideju, a ovom prilikom su istaknule da roditelji njihovih učenika ne dolaze samo na informativne razgovore, nego su pravi partneri i prijatelji škole, koji se uključuju u sve aktivnosti škole, oni su edukatori, volonteri, asistenti u učionici za djecu s posebnim potrebama te podrška u određenim projektima.

Podršku projektu dalo je i Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo, a ministar je pohvalio napore škole da poboljša obrazovni sistem i rad škole uključivanjem roditelja u obrazovne akcije kao i njihovo učešće u međunarodnim projektima, saopćeno je iz Press službe Kantona Sarajevo.

Manjine.ba

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.